《==== KLIK 2X TUTUP PAPARAN INI Button Close

Saya Berkahwin Dengan Suami Tapi Tinggal Serumah Berdua-Duaan Dengan Pak Mentua




Tolong hide profile sy,suami saya selalu outstation, saya dipaksa tinggal dengan bapa mertua, untuk pengetahuan semua, ibu mentua saya dah meninggal, so tinggal dia sorang2 kt rumah ni.. Bapa mentua saya ni kadang2 masuk bilik saya, suka usik saya, kadang2 pegang tangan saya, saya bagitahu suami tapi x de penyelesaian, suami sebelahkan bapa mentua, dia x nampak pape sebab dia jarang balik rumah, kdg2 sebulan sekali


sekarang saya senyap2 cari rumah sewa, bila saya bagitahu suami, kami berperang besar, sampai sekarang x bertegur sapa.. Bapa mentua semakin hari semakin melalut, sekarang suami ada kat rumah tapi dia nak ajak kawannya tido kat rumah, saya x setuju, terus dia keluar tido dengan kawan dia dengan alasan kesian, kawan datang dari jauh.. Apa saya patut buat.. Nak cerai, kahwin velum cukup setahun..


Ruselina Sulong Dia kawin ko utk beri kat bapa dia kot. Jaga diri baik. Walau tak sampai setahun jika memudaratkan minta cerai. Cerita habis kat mahkamah.
O yer kunci pintu bilik bila berada dlm bilik. Sediakan kayu whatever utk pertahankan diri.

Hero Yuzmiraikhwnaira Ni laki jenis kunyit, nk elak org luar tau dia kunyit, sb 2 dia kawin..byk dh contoh y bt mcmtu kan.
Spare beruti je dlm blk, org tua kutuk 2 msk blk ko, ko katok je smpi kiok.

Aisah Rahim Hairan apa guna dia kahwin..nak cari teman diri @ teman bapa..baik dia kahwinkan bapanya biar ada mak tiri tolong jaga.
Baguslah ko pindah demi keselamatan diri & fitnah…tak berdosa pon sbb keadaan situasi merbahaya & boleh memudaratkan ko.
Kalau laki ko abaikan ko sampai,takde usaha nak perbaiki hubungan,lepas tanggungjawab…berpisah jalan terbaik dari hidup macam takde laki.

Song Onim Circle Sis keluar lah dr rumah tu….atas keizinan atau tidak dah tak jadi hal….islam ni x zalim…kalau smpai tahap memudaratkan baik bawa diri siap2… Takut jd apa2 menangis air mata darah pun x ada guna…kalau kena rogol silap2 suami kata awak pulak yg goda bapak tua nak mampus tak sedar diri tu….lagi satu…awak boleh cari calon bini baru utk bapak mertua…dia dah lama x mencelup kot, itu yg sangap lain mcm…

Gam Gajah Dia kawin ko utk kongsi dgn bapak dia ke??? Tepon kan ade, ko rakam je mase org tua masuk bilik ko, xpun senang Ko racun je anak beranak tu biar meninggal… haihh sakit pulak hati kite ni haa.. take care sis..

Rhea Petrus Pelik btl suami dia ni.ptt isteri da ckp psl fil tu buat la spotcek mngejut.siasat btl ke x ckp isteri tu.fil tu llki kot.pstu bdoh sgup p tdr ngn kwn tgl isteri sorg2 ngn fil.kwn llki ke pmpuan.jgn je suami ni geng kunyit sdh.mslh tu klu suami x mmpu protect isteri.nt da jdi pkra x elok bru mnyesal x sdh.klu fil tu buat prangai lg hempuk je dgn kuali ke,tndang bhgian sulit dia ke bru dia merasa ckit.haiishh

Wan Suraya Sabor sis…i feel u… Suami bodoh mcm ni laa…gini sis bertahan luu smpai 2thun tgk dlu mcm mne…laki sis nampak over sgt nnt lari jer mintak cerai…kisah kite lbh kurang jer sis…suami lbhkan kwn pastu xnk ddok asing.. tp sy lari blk umah pakmak sy utk sementara waktuu…pasal pak mentua gatal tu sis tolong carikan mak mertua bru , nmpak nya tu tua2 miang keladi tak sedar diri tu dah nak mati !!! Sis jgn bg dia buat mcm2 kat sis ,kunci pintu bilik kalau ddok sorang …ingat yer sis

0 Response to "Saya Berkahwin Dengan Suami Tapi Tinggal Serumah Berdua-Duaan Dengan Pak Mentua"

Post a Comment

Popup Set

loading...